Life-Course Approaches to Socioeconomic Inequities in Educational Outcomes Across Childhood and Adolescence : An Update

Medienart:

E-Artikel

Erscheinungsjahr:

2024

Erschienen:

2024

Enthalten in:

Zur Gesamtaufnahme - year:2024

Enthalten in:

Academic pediatrics - (2024) vom: 30. März

Sprache:

Englisch

Beteiligte Personen:

van Zwieten, Anita [VerfasserIn]
Teixeira-Pinto, Armando [VerfasserIn]
Lah, Suncica [VerfasserIn]
Nassar, Natasha [VerfasserIn]
Craig, Jonathan C [VerfasserIn]
Wong, Germaine [VerfasserIn]

Links:

Volltext

Themen:

Academic achievement
Educational inequities
Journal Article
Numeracy
Reading
Review
Socioeconomic status

Anmerkungen:

Date Revised 18.04.2024

published: Print-Electronic

Citation Status Publisher

doi:

10.1016/j.acap.2024.03.017

funding:

Förderinstitution / Projekttitel:

PPN (Katalog-ID):

NLM37050562X