Correction : A Peer-to-Peer Collaborative Learning Approach for the Implementation of Evidence-Informed Interventions to Improve HIV-Related Health Outcomes

Errataetall:

ErratumFor: AIDS Behav. 2024 Feb 10;:. - PMID 38340221

Medienart:

E-Artikel

Erscheinungsjahr:

2024

Erschienen:

2024

Enthalten in:

Zur Gesamtaufnahme - year:2024

Enthalten in:

AIDS and behavior - (2024) vom: 04. März

Sprache:

Englisch

Beteiligte Personen:

Keuroghlian, Alex S [VerfasserIn]
Marc, Linda [VerfasserIn]
Goldhammer, Hilary [VerfasserIn]
Massaquoi, Massah [VerfasserIn]
Downes, Alicia [VerfasserIn]
Stango, Joseph [VerfasserIn]
Bryant, Hannah [VerfasserIn]
Cahill, Sean [VerfasserIn]
Yen, Jessica [VerfasserIn]
Perez, Antonia C [VerfasserIn]
Head, Jennifer M [VerfasserIn]
Mayer, Kenneth H [VerfasserIn]
Myers, Janet [VerfasserIn]
Rebchook, Gregory M [VerfasserIn]
Bourdeau, Beth [VerfasserIn]
Psihopaidas, Demetrios [VerfasserIn]
Chavis, Nicole S [VerfasserIn]
Cohen, Stacy M [VerfasserIn]

Links:

Volltext

Themen:

Published Erratum

Anmerkungen:

Date Revised 04.03.2024

published: Print-Electronic

ErratumFor: AIDS Behav. 2024 Feb 10;:. - PMID 38340221

Citation Status Publisher

doi:

10.1007/s10461-024-04296-0

funding:

Förderinstitution / Projekttitel:

PPN (Katalog-ID):

NLM369266757