Impact of accessible-distributed model for research mentorship : A prospective survey study

Medienart:

E-Artikel

Erscheinungsjahr:

2024

Erschienen:

2024

Enthalten in:

Zur Gesamtaufnahme - volume:21

Enthalten in:

The clinical teacher - 21(2024), 1 vom: 19. Jan., Seite e13663

Sprache:

Englisch

Beteiligte Personen:

Tse, Gary [VerfasserIn]
Liu, Tong [VerfasserIn]
Chan, Jeffrey Shi Kai [VerfasserIn]
Baranchuk, Adrian [VerfasserIn]
Jeevaratnam, Kamalan [VerfasserIn]
Lee, Sharen [VerfasserIn]

Links:

Volltext

Themen:

Letter

Anmerkungen:

Date Completed 31.01.2024

Date Revised 31.01.2024

published: Print-Electronic

Citation Status MEDLINE

doi:

10.1111/tct.13663

funding:

Förderinstitution / Projekttitel:

PPN (Katalog-ID):

NLM362812403