Spaced Education : Randomized Trial Comparing Learning Efficiency of the Adaptive Versus Nonadaptive Spaced Education Systems Among Radiology Residents

Medienart:

E-Artikel

Erscheinungsjahr:

2022

Erschienen:

2022

Enthalten in:

Zur Gesamtaufnahme - volume:19

Enthalten in:

Journal of the American College of Radiology : JACR - 19(2022), 6 vom: 01. Juni, Seite 706-710

Sprache:

Englisch

Beteiligte Personen:

Choe, Angela I [VerfasserIn]
Woodard, Stefanie [VerfasserIn]
Thompson, Britta M [VerfasserIn]
Walter, Vonn [VerfasserIn]
Fotos, Joseph S [VerfasserIn]
Kasales, Claudia J [VerfasserIn]

Links:

Volltext

Themen:

Journal Article
Randomized Controlled Trial
Research Support, Non-U.S. Gov't

Anmerkungen:

Date Completed 21.06.2022

Date Revised 22.07.2022

published: Print-Electronic

Citation Status MEDLINE

doi:

10.1016/j.jacr.2022.03.010

funding:

Förderinstitution / Projekttitel:

PPN (Katalog-ID):

NLM340013540