Correction: Let's make it better : An updated model interpreting international student satisfaction in China based on PLS-SEM approach

[This corrects the article DOI: 10.1371/journal.pone.0233546.].

Errataetall:

ErratumFor: PLoS One. 2020 Jul 6;15(7):e0233546. - PMID 32628675

Medienart:

E-Artikel

Erscheinungsjahr:

2020

Erschienen:

2020

Enthalten in:

Zur Gesamtaufnahme - volume:15

Enthalten in:

PloS one - 15(2020), 11 vom: 03., Seite e0242583

Sprache:

Englisch

Beteiligte Personen:

Lin, Ling [VerfasserIn]
Huang, Zhengwei [VerfasserIn]
Othman, Bestoon [VerfasserIn]
Luo, Yin [VerfasserIn]

Links:

Volltext

Themen:

Published Erratum

Anmerkungen:

Date Revised 19.11.2020

published: Electronic-eCollection

ErratumFor: PLoS One. 2020 Jul 6;15(7):e0233546. - PMID 32628675

Citation Status PubMed-not-MEDLINE

doi:

10.1371/journal.pone.0242583

funding:

Förderinstitution / Projekttitel:

PPN (Katalog-ID):

NLM317483463