Corrigendum : Do Specific Pedagogies and Problem-Based Teaching Improve Student Employability? A Cross-Sectional Survey of College Students

Copyright © 2020 Li, Peng, Du, Li, Yen and Yu..

[This corrects the article DOI: 10.3389/fpsyg.2020.01099.].

Errataetall:

ErratumFor: Front Psychol. 2020 Jun 30;11:1099. - PMID 32714225

Medienart:

E-Artikel

Erscheinungsjahr:

2020

Erschienen:

2020

Enthalten in:

Zur Gesamtaufnahme - volume:11

Enthalten in:

Frontiers in psychology - 11(2020) vom: 15., Seite 1872

Sprache:

Englisch

Beteiligte Personen:

Li, Kerang [VerfasserIn]
Peng, Michael Yao-Ping [VerfasserIn]
Du, Zongmin [VerfasserIn]
Li, Jing [VerfasserIn]
Yen, Ke-Tien [VerfasserIn]
Yu, Tsao [VerfasserIn]

Links:

Volltext

Themen:

Absorptive capacity
Higher education
Pedagogy for employability
Problem-based teaching mode
Published Erratum
Student employability

Anmerkungen:

Date Revised 28.09.2020

published: Electronic-eCollection

ErratumFor: Front Psychol. 2020 Jun 30;11:1099. - PMID 32714225

Citation Status PubMed-not-MEDLINE

doi:

10.3389/fpsyg.2020.01872

funding:

Förderinstitution / Projekttitel:

PPN (Katalog-ID):

NLM314760989