Managing sudden change of working practices in schools during the COVID-19 pandemic

Medienart:

E-Artikel

Erscheinungsjahr:

2020

Erschienen:

2020

Enthalten in:

Zur Gesamtaufnahme - volume:39

Enthalten in:

Informaatiotutkimus - 39(2020), 2–3

Sprache:

Englisch ; Finnisch ; Schwedisch

Beteiligte Personen:

Anna Suorsa [VerfasserIn]
Muhterem Dindar [VerfasserIn]
Jan Hermes [VerfasserIn]
Pasi Karppinen [VerfasserIn]
Piia Näykki [VerfasserIn]

Links:

doi.org [kostenfrei]
doaj.org [kostenfrei]
journal.fi [kostenfrei]
Journal toc [kostenfrei]
Journal toc [kostenfrei]

Themen:

Bibliography. Library science. Information resources
Interaction [http://www.yso.fi/onto/yso/p10591]
Knowledge management [http://www.yso.fi/onto/yso/p9226]
Remote work [http://www.yso.fi/onto/yso/p10801]
Schools (educational institutions) [http://www.yso.fi/onto/yso/p386]
Z

doi:

10.23978/inf.99175

funding:

Förderinstitution / Projekttitel:

PPN (Katalog-ID):

DOAJ065494571