Corrigendum : Emotions and Instructed Language Learning: Proposing a Second Language Emotions and Positive Psychology Model

Copyright © 2020 Shao, Nicholson, Kutuk and Lei..

[This corrects the article DOI: 10.3389/fpsyg.2020.02142.].

Errataetall:

ErratumFor: Front Psychol. 2020 Aug 25;11:2142. - PMID 32982876

Medienart:

E-Artikel

Erscheinungsjahr:

2020

Erschienen:

2020

Enthalten in:

Zur Gesamtaufnahme - volume:11

Enthalten in:

Frontiers in psychology - 11(2020) vom: 01., Seite 605188

Sprache:

Englisch

Beteiligte Personen:

Shao, Kaiqi [VerfasserIn]
Nicholson, Laura J [VerfasserIn]
Kutuk, Gulsah [VerfasserIn]
Lei, Fei [VerfasserIn]

Links:

Volltext

Themen:

Emotion
Learning
Positive psychology
Published Erratum
Second language acquisition
Teaching
Theory

Anmerkungen:

Date Revised 16.12.2020

published: Electronic-eCollection

ErratumFor: Front Psychol. 2020 Aug 25;11:2142. - PMID 32982876

Citation Status PubMed-not-MEDLINE

doi:

10.3389/fpsyg.2020.605188

funding:

Förderinstitution / Projekttitel:

PPN (Katalog-ID):

NLM318894173