Correction to : Remediation Through Transformation: Applying Educational Theory to the Struggling Resident

There were problems with the pdf display of this paper.

Errataetall:

ErratumFor: J Gen Intern Med. 2020 Oct 6;:. - PMID 33021714

Medienart:

E-Artikel

Erscheinungsjahr:

2020

Erschienen:

2020

Enthalten in:

Zur Gesamtaufnahme - year:2020

Enthalten in:

Journal of general internal medicine - (2020) vom: 29. Okt.

Sprache:

Englisch

Beteiligte Personen:

Vipler, Benjamin [VerfasserIn]
McCall-Hosenfeld, Jennifer [VerfasserIn]
Haidet, Paul [VerfasserIn]

Links:

Volltext

Themen:

Published Erratum

Anmerkungen:

Date Revised 22.02.2024

published: Print-Electronic

ErratumFor: J Gen Intern Med. 2020 Oct 6;:. - PMID 33021714

Citation Status Publisher

doi:

10.1007/s11606-020-06326-8

funding:

Förderinstitution / Projekttitel:

PPN (Katalog-ID):

NLM316924806